Úřední hodiny do 31.12.2020
Základní úřední hodiny:
PONDĚLÍ (28.12.): | 8. 00 – 10. 00 a 13. 00 – 16. 00 |
ÚTERÝ (29.12.): | Pouze objednaní |
STŘEDA (30.12.): | 8. 00 – 11. 00 a 13. 00 – 15. 00 |
ČTVRTEK (31.12.): | ZAVŘENO |
Na dopravní agendy registr řidičů a vozidel a agendy občanských průkazů a cestovních dokladů se občané mohou objednat přes online rezervaci na webových stránkách města.
Rezervace budou umožněny na pondělí a středu v omezených úředních hodinách. Vyřízeny budou pouze nezbytné a neodkladné záležitosti. Klienti bez předchozí rezervace budou mít jen velmi omezenou možnost vyřídit své záležitosti. Přednost budou mít vždy objednaní klienti. Prosíme, abyste zvážili nutnost návštěvy úřadu k provedení jednotlivých úkonů v tomto pro všechny náročném období.
Klientům, kteří již mají potvrzenou rezervaci nad rámec stanovených úředních hodin, se rezervace neruší.
Termíny si rezervujte ZDE.
PODATELNA: pracoviště náměstí ČSA 1/1
PONDĚLÍ (28.12.): | 8. 00 – 17. 30 |
ÚTERÝ (29.12.): | 8. 00 – 15. 00 |
STŘEDA (30.12.): | 8. 00 – 15. 00 |
ČTVRTEK (31.12.): | ZAVŘENO |
Doporučujeme kontaktovat zaměstnance městského úřadu přednostně elektronicky (epodatelna@tesin.cz) nebo přímou telefonickou linkou, případně přes telefonní ústřednu 553 035 111.