15. leden 2021

Úřední hodiny od 18.1.2021

Městský úřad Český Těšín upravuje od pondělí 18.1.2021 úřední hodiny.

Úředními dny budou pouze pondělí, úterý a středa. Mimo tyto dny a hodiny bude úřad pro veřejnost uzavřen.

PONDĚLÍ: 8. 00 – 11. 00 a 13. 00 – 17. 00
ÚTERÝ: 8.00 – 11.00 – pouze pro objednané klienty
STŘEDA: 8. 00 – 11. 00 a 13. 00 – 16. 00

Na dopravní agendy registr řidičů a vozidel a agendy občanských průkazů a cestovních dokladů se občané mohou objednat přes online rezervaci na webových stránkách města.

Rezervace budou umožněny na pondělí, úterý a středu ve výše uvedených úředních hodinách. Klienti bez předchozí rezervace budou mít omezenou možnost vyřídit své záležitosti. Přednost budou mít vždy objednaní klienti. Prosíme, abyste zvážili nutnost návštěvy úřadu k provedení jednotlivých úkonů v tomto pro všechny náročném období.

Termíny si rezervujte ZDE.

PODATELNA: pracoviště náměstí ČSA 1/1

PONDĚLÍ 8. 00 – 17. 30
ÚTERÝ: 8. 00 – 15. 00
STŘEDA: 8. 00 – 16. 30
ČTVRTEK: 8. 00 – 15. 00
PÁTEK: 8. 00 – 14. 30

Doporučujeme kontaktovat zaměstnance městského úřadu přednostně elektronicky (epodatelna@tesin.cz) nebo přímou telefonickou linkou, případně přes telefonní ústřednu 553 035 111.

autor: Správce