16. duben 2020

Od pondělí 20. dubna budou na městském úřadě v Českém Těšíně fungovat všechny agendy v plném rozsahu. Radnice reaguje na mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 9.4.2020, které ukládá orgánům veřejné moci obnovení činnosti v plném rozsahu a zároveň nastavení takových pravidel, aby se v co největší míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19.

                             

Úřední hodiny:                pondělí                9:00 – 12:00       13:00 – 16:00

                                            úterý                    9:00 -  12:00       platí pouze pro objednané klienty

                                            středa                  9:00 – 12:00       13:00 – 16:00

              

Podatelna:                        pondělí                8:00 – 12:00       13:00 – 16:30 

                                            úterý                    8:00 – 12:00       13:00 – 15:00

                                            středa                  8:00 – 12:00       13:00 – 16:30 

                                            čtvrtek                 8:00 – 12:00       13:00 – 15:00

                                            pátek                   8:00 – 12:00       13:00 – 14:30 

 

Podatelna bude nově přijímat podání občanů přes speciálně upravené okno v přízemí budovy radnice, které je jedním z přijatých bezpečnostních opatření, aby se co nejvíce eliminovalo možné riziko šíření nákazy novým typem koronaviru.

Mimo vyznačené úřední dny a hodiny bude úřad pro veřejnost uzavřen.

Zaměstnance MěÚ je možno kontaktovat elektronicky nebo telefonicky, buď přímo nebo přes telefonní ústřednu tel. 553 035 111.

Prosíme občany, aby zvážili, zda musejí úřad nutně navštívit osobně, a pokud je to možné, aby upřednostnili písemný, elektronický nebo telefonní kontakt před kontaktem osobním.

autor: Kwiczalová Eva Ing.